Reklamationer

En reklamation gör du enklast till Harmony Health via mail eller telefon. Om du hellre vill skicka ärendet till oss, hör alltid med vår kundtjänst på 0723-81 82 95. Då har vi möjlighet att på bästa sätt avhjälpa felet. Reklamation skall göras inom skälig tid från det att felet upptäckts.

Om inget fel konstateras av vår servicepartner i Tyskland, kan undersökningsavgift samt returfrakt komma att debiteras dig.

Returer belagda med lösen, löses inte ut.

Ångerrätt
Vi tillämpar distansköpslagen. Enligt distansköplagen har man alltid 14 dagars ångerrätt som privatperson. Varan skall vid åberopande av ångerrätten återsändas i väsentligen oförändrat skick. Företag som beställer lyder under köplagen och har ingen ångerrätt. För att ångerrätten ska gälla får förpackningen inte öppnas. Om varan har nyttjats, inkopplats eller installerats upphör ångerrätten.

Retur ska skickas på ett sådant sätt att säker transport kan ske till adress som vi uppger. Retur skall skickas som företagspaket, brev eller motsvarande till vår mottagaradress. Tänk på att du ansvarar för återtransporten samt att varan är rätt emballerad för transport, eventuella transportskador som uppstår på varan gör vi returavdrag på.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. Mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng